Vodováha s úhloměrem CRESCENT LUFKIN – otočná hlava

Kód: 7149
Novinka
Neohodnoceno
Značka: CRESCENT
842,15 Kč 1 019 Kč včetně DPH
Skladem
Můžeme doručit do:
26.4.2024

Vodováha s úhloměrem od americké značky CRESCENT LUFKIN® s magnety na přichycení k povrchu, dvousměrným úhloměrem  v rozsahu -90° až +90° se zámkem. Díky úzkému profilu a skladnosti je ideální pro použití na cestách.

Detailní informace

Detailní popis produktu

crescent_lufkin_logo_regals_cz

Vodováha s úhloměrem Crescent Lufkin® byla navržena se zvětšenou hlavicí pro lepší viditelnost, robustními hliníkovými kryty, které ji chrání před poškozením v případě pádu. Trvale zabudované magnety, které se pevně přichytí k povrchu, umožní uživateli pokračovat v práci, aniž by spadla. Díky svému úzkému profilu a kompaktnímu designu jsou tyto vodováhy ideální pro různá použití na cestách.

designed_in_the_usa_navrzeno_v_usa_cz_regals

Vlastnosti vodováhy CRESCENT LUFKIN®

✅ Z kvalitního materiálu
✅ Robustní americký design
✅ Odolné hliníkové pouzdro
✅ Nastavitelné úhly
✅ Zámek na stupnici úhloměru
✅ Kompaktní design
✅ Design navržen v USA

Více o značce Crescent®

Svoji tradici začal psát od roku 1907, kdy společnost založil švédský přistěhovalec a vynálezce Karl Peterson společnost Crescent Tool Company. Brzy poté představil první americký otevřený nastavitelný klíč – revoluční koncept, který nahradil celou sadu speciálních klíčů. Nastavitelný klíč Crescent® byl mimořádně úspěšný a byl také ve velkém měřítku napodobován. V následujících dekádách Crescent® představil mnoho vylepšení, díky nimž byly jeho klíče lehčí, silnější a všestrannější. Značka se rozrostla o mnoho dalších velikostí a typů nastavitelných klíčů, přidala široký výběr kleští, mechanických ručních nástrojů a sad nářadí, které mají charakteristický robustní design, který je typický pro americké nářadí.

Doplňkové parametry

Kategorie: Vodováhy
Délka: 105 mm
Šířka: 50 mm
Výška: 25 mm
Dostupné úhly: -90° – 0° – 90°
Hmotnost: 281 g
Materiál: Kov
Magnetická: Ano
Počet v balení: 1
Vyrobeno v: Čína